Підготовка та впровадження проектів Twinning – це складний процес. Він вимагає від учасників зусиль з виконання підготовчої роботи та участі у тренінгах, які допомагають зрозуміти принципи та практику, що застосовуються в ЄС, а також методологію впровадження інструменту Twinning. Цей розділ веб-сайту надає практичну інформацію та документи з підготовки та впровадження проектів Twinning для всіх зацікавлених сторін.
На сторінці Основні документи представлені навчальні посібники для бенефіціарів, які були розроблені проектом «ІТО» та спеціалістами АОП, та досвід інших країн у впровадженні Twinning.
Сторінка Посібник з проектів Twinning містить дві редакції Посібника: Посібник-довідник з проектів Тwinning (2005 р.) та Загальний посібник з проектів Тwinning (2007 р.). Остання редакція застосовується до тих контрактів Тwinning, для яких лист-підтвердження про відбір партнерів датується, починаючи з 1 вересня 2007 р. Проект «ІТО» ініціював і підтримав переклад посібника українською, завантажуйте українську версію Посібника з проектів Twinning.
Короткий опис кожної фази підготовки та впровадження проектів і допоміжні документи представлені в секції Посібник з проектів Twinning.
Сторінка Тезаурус містить інформацію про диск «Twinning Thesaurus». Тезаурус підготовлений Директоратом з питань сусідства Офісу співробітництва “Europaid” Європейської Комісії для всіх зацікавлених у впровадженні інструменту Twinning. Тезаурус можна порівняти з величезною електронною бібліотекою чи великим джерелом довідкової інформації про проекти Тwinning, що виконувалися у різних країнах у рамках програм PHARE, CARDS, MEDA i Tacis у період з 1998 по 2006 рр.
Сторінка Навчальні матеріали містить важливу та найнеобхіднішу інформацію, документи щодо підготовки проектів Тwinning.
Сторінка Досвід інших країн представляє інформацію про впровадження інструменту Тwinning у різних країнах, засвоєні уроки та проблеми, з якими зіткнулися бенефіціари при впровадженні перших проектів.
Сторінка Оцінка надає інформацію про оцінку завершених проектів Twinning. Оцінку завершених проектів Twinning – за темами або за проектами – здійснювали з метою перевірки відповідності інструменту Twinning основним цілям та його ефективності у застосуванні до різних регіонів партнерства з країнами-вступниками, до різних видів діяльності з інституційного будівництва та в умовах різних країн. Оцінка також мала на меті визначення найкращих практичних рішень та прикладів, які можуть свідчити про розвиток інструмента Twinning.
|